Koduleht ajutiselt suletud

Kodulehe avamiseks palun võtke ühendust Elitec’i klienditoega või saatke meile kiri

• telefon: (+372) 65 65 64 6
• info[at]elitec.ee

Web site is temporarily not available

To activate website please contact the Elitec costomer service or send us a message

• phone: (+372) 65 65 64 6
• info[at]elitec.ee

Login

I Kalastuslaager
Laager toimus 27.06-04.07.2011 Võrumaal Kirikumäe matkamajas. Lisaks klubi Kalakratid liikmetele osales 8 poissi Koidu asenduskodust. Iga päev toimusid erinevad üritused, mängud ja loomulikult kalapüük nii kaldalt kui paadist. Ainult Kalajumal meid seekord vist eriti ei soosinud, sest kui pisikesed tiigikogred välja arvata, siis suuremaid kalu ei saanudki, mistõttu jäi ka plaanitud kalatoitude valmistamine ära. Meie Instruktor Pavel arvas, et äkki on tegemist kuumalaine järelmõjuga.
Nagu kalastuslaagris juba kombeks, toimus ka seekord mitu teoreetilist loengut: Meelis Kask Eesti Maaülikoolist rääkis angerjatest, Peep Tobreluts keskkonnahoiust ning Kristjan Valge noorsootööst. Meeldejäävaid hetki oli palju: esimesena kindlasti laagriliste sisseõnnistamine ehk ristimine, mille käigus pidi nii kinnisilmi järvemudas kõndima kui äsjapüütud kalakestele musi andma. Samuti ööujumine, õuemööblit lennutav äikesetorm, öösel teibiga pesunööri külge kleebitud ujukad ning laste korraldatud ekstreemülesanded kasvatajatele. Kogu laagri vältel valitses lihtsalt imeline aura, sest nii lapsed kui kasvatajad said üksteisega suurepäraselt läbi ning loodetavasti jätkus häid muljeid kohe pikemaks.

II Puhkelaager Mehikoorma koolis
Laager toimus 08.07.-15.07.2011 Mehikoorma Põhikoolis Tartumaal Meeksi vallas. Koolimaja oli imeilus, samuti sai lastelt suuri plusspunkte täismõõdus võimla, kus poisid suurima rõõmuga korvpalli mängisid ning mattidel trikke tegid. Laagri ajal toimus ka kohalik Järvepidu, kus meie lapsedki osalesid ning saapaviskevõistlusel laste arvestuses lausa esikoha said. Kõige muljetavaldavam oli aga Piirivalvekordoni külastamine, kus nägime ruume ja varustust ning lisaks saime kaatriga Piirissaarele sõita. Ilmad olid ka mõnusad ja väga soojad, ainus natuke nõrk koht oli ehk kohalik rand, mis oli üsna hooldamata ning lapsed pidid hoolega vaatama, et klaasikilde jalga ei astu. Muidu aga oli tõeline puhkelaager.

III Puhkelaager Soomes
Laager toimus 19.07.-25.07.2011 Soomes Fiskarsis, mis asub umbes 50 km kaugusel Helsingist. Meie kasutuses oli saunamaja väliköögiga ning kõigi suureks rõõmuks oli seal palju loomi: mitu suurt sõbralikku koera, poni ja seitse hobust. Hobuste eest hoolitsemine oli linnataustaga lastele muidugi omaette kogemus, ratsutamisest rääkimata. Erinevalt eelmisest laagrist, tundus siinne ujumiskoht lihtsalt ennenägematu – kaljule ehitatud purdelt sai otse merre hüpata ning lahesopis olevale ujuvale sillale ronida. Laagri jooksul tutvusime Fiskarsi linnakesega: avastasime õpitoad, kus saime tegeleda klaasivalamise, sepistamise ja keraamikaga. Samuti külastasime Helsingi loomaaeda. Kogu reis jäi nii lastele kui kasvatajatele meelde vaid ülivõrdes ning vähemalt pererahvas kutsus meid ka järgmisel aastal tagasi. Ühtlasi tahaksimegi väga tänada Kei Volmerit väga sooja vastuvõtu ning erilise külalislahkuse eest, mis muutis reisi kõikidele unustamatuks kogemuseks.

IV Puhkelaager Lohusuu Põhikoolis
Laager toimus 01.08.-08.08.2011 Ida-Virumaal Lohusuu Põhikoolis. Ootamatult läksid ööd külmaks ning see mõjutas ka päevast temperatuuri, nii et pidevalt vees olla igatahes ei saanud. Sellest hoolimata ujusime ikka ning toimus isegi sukeldumisvõistlus. Lisaks käisime mitmel jalgsimatkal, õppisime malet mängima, korraldasime õhupüssist laskmise võistlusi ning viisime läbi mikroskoopia praktikumi, kus lapsed said mikroskoobiga putukaid ning kõikvõimalikke pisiesemeid uurida. Sel aastal oli see ka ainus laager, kus toimus korralik ööhäire ajalooliste legendide ja kummitustega. Kohtumiseni uuel laagrisuvel!